بزرگترین وبسایت دانلود(موزیک .نرم افزار .اس ام اس.عکس)

هرآنچه شما بخواهید اینجاست

بازی بسیار خاطره انگیز و به یاد ماندنی Midtown Madness 1

 

Midtown Madness بازی بسیار خاطره انگیز و به یاد ماندنی Midtown Madness 1

اگر شما نیز یکی از گیمر های چند ساله ی اخیر باشید بدون شک شاهکار بسیار جذاب شرکت Microsoft را که Midtown Madness نام گرفته , به یاد دارید. این بازی که توسط Microsoft Game Studios ساخته شد پس از انتشار آن با استقبال بی نظیری از طرفداران بازی های ورزشی و ماشین سواری روبرو شد که همین امر موجب ساخت نسخه های بعدی این اثر خارق العاده طی چند سال شد.

اگر چه اولین نسخه از Midtown Madness گرافیک و حجم بسیار بالایی مانند بازی های امروزی نداشته ولی به جرات می توان گفت که جذابیتش بیشتر از آن ها بوده و خاطرات بسیاری از افراد را زنده می کند. هم چنین روند بازی در خیابان ها و اتوبان ها جریان داشته و با رد کردن هر یک از مراحل قادر به بازی کردن قفل ماشین های جدید خواهید بود. سیستم خاص و پیشرفته ای برای اجرای این بازی لازم نبوده و بر روی تمامی ویندوز ها از قبیل ویندوز 7 و Vista قابل نصب و اجرا می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:دانلود بازي ماشین,

] [ 21:23 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

بازی خاطره انگیز و استراتژیک کماندو

 

Command & Conquer Gold بازی خاطره انگیز و استراتژیک کماندو Command & Conquer Gold

Command & Conquer عنوان شاهکاری به یاد ماندنی از شرکت معروف Electronic Arts یا همان به اختصار EA بوده که اولین نسخه از این بازی در سال 1995 انتشار یافته است. این بازی بسیاری از گیمر ها را شیفته خود کرد و همین امر موجب شد تا نسخه های جدید تر و پیشرفته ترCommand & Conquer با پسوند های مختلف از جمله Gold پا به عرصه بازار های جهانی بگذارند که آخرین نسخه از آن سال 2011 عرضه شد.

Command & Conquer Gold سبکی استراتژیک و اکشن داشته و دوره جنگ های مدرن را شبیه سازی می کند. از ویژگی های منحصر بفرد آن می توان به خرید و فروش انواع سلاح های گرم و پیشرفته , ساخت و تخریب بنا های نظانی و اقتصادی مورد نظر کاربر و حجم بسیار مناسب آن اشاره کرد. با اینکه بازی از گرافیک بسیار بالایی بهره نمی برد ولی برای بسیازی از افراد خاطرات شیرین چندین سال پیش را زنده می کند.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:دانلود بازی ,دانلود بازي اکشن,

] [ 21:17 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

دانلود بازی Angry Birds Space برای کامپیوتر

این بار ورژن جدید بازی فوق العاده زیبای پرندگان خشمگین با نام Angry Birds Space را  برای کامپیوتر در سایت  برای شما عزیزان آماده کرده ایم. این بازی ادامه سری بازیهای Angry Birds میباشد و همانطور که از نامش پیداست در این ورژن پرندگان دوست داشتنی بازی در فضا و سیارات دیگر به جنگ خوکهای بد جنس میروند. این بازی به همراه کرک و سریال نامبر و کاملاً تست شده ارائه شده است. پیشنهاد میکنیم حتماً دانلود کنید.

www.Clickkon.com

 

 

Clickkon.Com's Toolbar

www.Clickkon.com حجم : 32.9 مگابایت

 

[ شنبه 21 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی,

] [ 11:33 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

بازی کامپیوتری جذاب تنیس Dream Match Tennis Pro 2.09

 

بازی ورزشیDream Match Tennis Pro 2.09 جذاب و پر طرفدار تنیس, با گرافیک و کیفیت فوق العاده بالا بصورت 3D و همچنین شما میتوانید هم به صورت 2 نفره و هم بصورت آنلاین به بازی بپردازید.این بازی زیبا توسط میهن دانلود نصب و تستس شده و 100% سالم برای دانلود رایگان شما عزیزان قرار گرفته دانلود کنید و لذت ببرید.

منبع www.MihanDownload.com

توجه: دانلود بازی ورزشی جدید تنیس برای کامپیوتر

 

[ جمعه 20 بهمن 1391برچسب:بازی کامپیوتری جذاب تنیس ,

] [ 16:49 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

دانلود بازی Sine Mora برای PC

 

بازی بسیار زیبا و تخیلی Sine Mora که در استودیو بازیسازی Digital Reality ساخته شده و سپس کمپانی Kalypso Media Digital آن را برای PC در سال ۲۰۱۲ منتشر نموده است ، شباهت بسیار زیادی این بازی به Platypus باعث شده که بسیاری از کارشناسان این بازی را نسخه جدیدی از بازی فوق الذکر در نظر بگیرند زیرا آیتم ها ، طراحی ها ، گیم پلی و بسیاری از المان های داخل بازی بسیار شبیه به بازی است ، استفاده از یک طراحی گرافیکی جدید و نوآورانه شاید یکی از دلایل متفاوت شدن این بازی با سبک های مشابه خود است ،در این بازی دشمنانی از طریق حملات هوایی سرزمین شما را مورد تهدید قرار داده اند و شما در حالیکه هدایت یک سفینه جنگی کوچک را در دست دارید، باید به دفاع از سرزمین خود در برابر هجوم بیگانگان بپردازیددر طول بازی شما می توانید قدرت ups خود را با کسب امتیاز های بیشتر بالا ببرید و مراحل بازی را پشت سر گذارید.

 

Sine Mora-SKIDROW | 850 MB

 

Sine Mora دانلود بازی Sine Mora برای PC

***نظریادتون بره****
****برای دانلود به ادامه مطلب بروید****

 

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی ,دانلود بازي اکشن,

] [ 11:16 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

جنگ خان ها بشتابید

 

 
 
 
 


نبردهای بزرگ را تجربه کنید، از حمله دشمنان خود جان سالم بدر ببرید و ارتش خود را بسوی پیروزی فرمانروایی نمایید! همین حالا به بازی وارد شوید:
جنگ خان ها


khanwars.ir

 

[ 9 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی ,بازی موبایل,

] [ 18:6 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه